12.12 відбулося засідання методичної ради з порядком денним: 1. Розвиток і самореалізація особистості в умовах використання нових освітніх технологій (Микулич Г. Б..) 2. Робота з обдарованими дітьми. Підсумки проведення І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад та участь в ІІ етапі.(Кордяк М. С..) 3. Підсумок проведення в школі Тижня педагогічної майстерності (Микулич Г. Б.)
11 грудня 2014 року у 2 класі вчителем Вільчак І.М. було проведено відкритий урок літературного читання на тему: «Вступ до теми. Нема без кореня рослини, а нас , людей, без Батьківщини. А.Костецький «Батьківщина», М.Чернявський «Рідний край». Під час уроку учні ознайомились із найдорожчим, найкращим місцем на землі, тим, що ми найбільше любимо і шануємо своїм серцем – Батьківщиною, дізнались про акровірш. В ході уроку Ірина Михайлівна використала такі інтерактивні форми та методи навчання: «Асоціативний кущ», «Мікрофон», «Робота в парах», «Робота в групах», дидактичні ігри: «Дощик», «Актори», «Блискавка», «Чарівна квітка» .Урок проходив під супровід мультимедійної презентації.
Протягом Тижня педагогічної майстерності в Гончарівській ЗОШ І-ІІ ст. з 08.12 по 12.12.20014 р.
1.Проведено оперативно-методичну нараду при директорі. 08.12
2.Звіти про роботу над проектом «Мій шлях професійного розвитку» (Василик М.М.,Войташик О.М.) 09.12
3.Творчі звіти «Учитель року 2015» 10.12
4.Відкрита виховна година «Права дитини» 11.1
5.Відкриті уроки:»Оздоблення виробів із фанери та ДВП»-5клас,
Труд навч. Вч.Василик М.М.;
«Закріплення вивчених способів додавання та віднімання»-2клас,
Математика,вч. Войташик О.М. 12.12
11 листопада 2014 року у Доброводівській загальноосвітній школі І - ІІ ступенів проведено інструктивно-методичну нараду з педагогічними працівниками школи на тему «Шляхи подолання неуспішності». На нараді заступник директора з навчально-виховної роботи Федяк Тетяна Ярославівна за допомогою слайдової презентації роз’яснила всім присутнім терміни «неуспішність» та «відставання». Були чітко окреслені причини відставання та наслідки неуспішності, принципи роботи з слабовстигаючими учнями.
Тетяна Ярославівна поділилася з педагогічними працівниками школи рекомендаціями щодо роботи з невстигаючими учнями , технологією організації та проведення додаткових занять з «відстаючими» учнями , методами та прийомами роботи.
Учасники інструктивно-методичної наради, працюючи в групах, здобули практичні навички з питань роботи подолання неуспішності.